söndag 15 februari 2015

En händelserik vecka

Hejsan alla läsare! Ursäkta för att jag varit oaktiv denna vecka men det har varit långa kvällar på både salongen och fritiden. Denna vecka kommer jag att ha fullt upp på salongen eftersom jag har kunder varje dag men kommer att ha lugnare kvällar istället så bloggandet kommer att ske varje kväll. Denna vecka blir trots allt min sista vecka på salongen.

I måndags började jag dagen med att städa i salongen. Klockan 12 kom Nina till salongen och jag fick göra en uppsättning åt henne. Valde den klassiska "Jessikauppsättningen" med en diagonal fläta och rosetter. Var tyvärr tvungen att använda guldspännen eftersom det inte fanns några svarta. Men annars blev frisyren perfekt! Tvättade också håret åt henne innan jag började med kamningen. Resten av dagen sprang jag ärenden, tittade på inspirationsvideor och tittade på då Stefan gjorde en herrklippning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar