fredag 26 december 2014

3 herrklippningar till jul

I fredas tog jag mina verktyg och drog till Lågpelt där mina tre stamkunder väntade. Alla ska vi vara nyklippta och fina till jul. Alltid när jag kommer till Johnnys för klippningar gör de alltid i ordning min alldeles egna salong på övrevåningen. Började med att klippa Lukas, 3mm sidorna och 4cm bort på kronområdet. Lämnade också en lite längre sned pannlugg.
Därefter var det Johnnys tur. 3mm på sidorna för honom också och 2cm på kronområdet med lite längre pannlugg eftersom håret stylas bakåt.
Till sist var det Andreas tur. 3mm på sidorna för honom också och nästan 3cm på kronområdet och pannluggen. Urtunningssaxen fick jag använda på alla tre eftersom de har såå tjocka hår. Nöjda blev de allihop iallafall! :)

                                           Före                                                                            Efter

                                           Före                                                                             Efter

                                          Före                                                                            Efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar