tisdag 9 december 2014

Torrschampo

Hejsan! Idag tänker jag tipsa om en jätte bra produkt som jag själv använder, nämligen Professional Sebastians dry schampoo. Har aldrig fått såhär rent hår av endast ett torrschampo förut, har ju förstås tidigare bara använt helt perus torrschampon från vanliga butiker som knappt funkar men det kan bero på många olika saker. Som min handledare här på salongen brukar säga "produkten fungerar endast om man använder den rätt!"

För att få bästa möjliga resultat skall du inte spraya för nära roten, ta gärna passe för passe eller vänd huvudet uppochner och lägg handen in i  håret och spraya överallt. Dock blir det lite våtare när du vänder huvudet uppochner. Efter att du sprayat färdigt skall du vänta i ca 10min innan torrschampot torkat. Därefter ska du borsta genom hela håret och till sist spraya igen men denna gång endast lätt på ytan and Voila!

Om någon är intresserad av denna produkt är det bara titta in hit till Artistica. :)
                                                             
Före och efter i mitt hår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar