torsdag 11 december 2014

Uppsättningar och pulverfärg spray

Idag fick jag ha lite sovmorgon innan jag kom till salongen. Började dagen med städrutinerna. Sedan bestämde jag mig för att testa lite lila i mitt hår. Så jag sprayade två breda slingor på båda sidorna av pannluggen och använde sedan en slingteknik för att få hela pannluggen att smälta in fint. Har märkt att man inte skall spraya pannluggen om den täcker en stor del av pannan för som sagt pulver hålls inte på plats. Gjorde en uppsättning på min docka efter att jag mixtrat färdigt med färgpulvret. Därefter plattade jag Jelenas hår och gjorde en ormliknande halvinbakad fläta. Innan jag slutade städade jag lite i salongen.



 

2 kommentarer:

  1. kan inte du snälla lägga upp en tutorial eller video där du lockar håret? :)))

    SvaraRadera
  2. jaa det kan jag nog försöka mig på nu under jullovet, dock blir det isåfall efter nyåret eftersom jag har ganska fullt upp nu innan.

    SvaraRadera