torsdag 5 november 2015

Sista dagen på Natasha Sthlm

Jag började dagen tidigt i torsdas på min sista dag. Tvättade först Elisabets hår. Har aldrig tvättat så tjockt syrianskt hår förut. Hittade knappt igenom till hårbotten haha. Håret krävde 4 schamponeringar innan det fanns lödder i hela håret och hård massage för att hon skulle känna av något. Men det gick bra iallafall. Resten av dagen agerade jag som receptionist och kollade på när frisörerna jobbade. När jag sedan skulle åka iväg till flyget kl 3 fick jag en stor kram och farväl av alla frisörerna och jag var tvungen att lova att komma tillbaka och hälsa på vilket jag absolut kommer att göra! Det har varit jätte roligt att få jobba med Stockholms duktigaste frisörer och jag har verkligen lärt mig jättemycket av dem. Är väldigt tacksam över att jag har fått ha den här möjligheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar