måndag 16 maj 2016

Måndag 9.5

I måndags började jag min dag med en balayage slingning åt Angelina. En tjej som ville bli mörkhårigare. Blekte upp slingorna eftersom vi ville få dom så gråa som möjligt. Håret som lämnade utanför slingpaketen gjorde vi mörkt till en 5:a. På med 9,60 sedan i tvättstället på slingorna för att göra dom gråa. Klippte topparna och ythåren samt stylade med lockar. Super härlig färgning! På eftermiddagen hade jag Katja som kund. Gjorde en uppsättning i stil med fläta och en festmakeup. Har aldrig tidigare testat att lägga enskilda fransar förut så det testade jag på för första gången vilket gick super bra och var inte alls svårt. Innan jag avslutade dagen klippte jag min vän Filip. 3mm sidor och nacke och längre på kronområdet. Stylade med SP Everyday Hold.

Angelina Före & Efter


Katja makeup och uppsättning


 Filip Före & Efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar