söndag 22 maj 2016

Uppsättningar & Balayage

I tisdags var min första kund Alexandra. Hon ville testa en uppsättning med hela håret uppsatt. Lite liknande som jag gjorde åt Nina dagen innan men med flätor från båda sidorna som möts därbak i knuten. Mycket volym och detaljer i frisyren. Hon hade såå tjockt och härligt hår, fick använda en hel del spännen för att få fast allt hår. Men fint resultat fick vi! Hade senare på förmiddagen min småkusin Rebecca som uppsättningskund. Jag fick fria händer att testa en riktigt uppsättning bara allt hår var uppsatt. Testade en svinryggfrisyr som jag länge velat göra sedan jag såg Georgiy Kot göra en sådan på Instagram. Med Rebeccas superfina blonda hår blev frisyren jättesnygg och elegant! Min sista kund för dagen var Laura som ville ha en balayage färgning. Blekte håret endast en gång med balayageteknik och använde 8,1 och 10,69 av Illumina sedan i tvättstället. Klippte hennes toppar och stylade sedan med lockar.

Alexandras Uppsättning

Rebeccas Uppsättning

Laura Före&Efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar