onsdag 28 oktober 2015

Födelsedagsbrunchen (repost från min vardagsblogg)

Hejsan! Nu ska jag berätta om min roligaste och bästa dag/kväll här i Stockholm hittils. Natashas kille Johan fyllde år förra lördagen så Natasha hade ordnat en födelsedagsbrunch på Grand Escalier i Sturegallerian. Kl 1 gick jag till salongen och gjorde mig i ordning med de andra frisörerna. Dresscoden var Huvudbonad med 20-tals utstyrsel/The great Gatsby. Halv 3 anlände vi till restaurangen och brunchen var såå god! Revbensspjäll, gravad lax, rostad potatis, 10 olika sallader och en supergod efterrätt, delicious! Vi steg alla upp och sjöng för Johan, skålade champagne och tog hundratals bilder med varandra i våra snygga outfits under brunchen.

Efter maten gick vi alla till restaurangbaren som låg bredvid, skålade och drack mera champagne. En massa skratt och prat blev det under hela kvällen. Dom sista timmarna var allra roligast, Natasha hade en hatt som hon satte på allas huvuden, när man fick hatten skulle man ställa sig upp och visa sina allra bästa och coolaste dancemoves. Så kul alltså! Något jag verkligen måste konstatera är att gud vad svenskarna kan dansa!? Lärde känna så mycket nytt folk under kvällen också. Tror jag kom hem först efter kl 9. Tack för en superkul kväll alla som var med!




Vi från salongen hade vårt eget bord




Jag och vackra Natasha <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar